Критерийлер — оқытудың міндеттерін жүзеге асыратын өлшемдер, атап айтқанда, оқушылар жұмысы барысында орындайтын іс-әрекеттер тізбесі.
Критериалдық бағалау — бұл білімнің мақсаты мен мазмұнына сәйкес келетін, оқушылардың оқу-танымдық біліктілігін қалыптастыруға себепші болған, айқын анықталған, білім процесінің барлық
қатысушыларын алдын ала белгілі критериялармен оқушылардың оқу жетістіктерін
салыстыруға негізделген процесс.
Егер балаға оның белгілі бір деңгейге жеткен бағасын түсіндірмей бағаласа, онда бұл оған үздік нәтижеге жету үшін не істеу керектігін түсінуге көмектеспейді; ал егер баламен бірге оның жұмысында мұндай бағалауға не әкелгенін және бағалау өлшемдерін түсіндіруге талдау жасаса, онда бұл балаға өзінің нәтижесін жақсарту үшін ары қарай не істеу керектігін түсінуге мүмкіндік береді делінген.